top of page

nemtudom

Sziasztok!

Már akartam írni bejegyzést, csak semmi ötletem nincs mostanában. Mármint olyan, ami tényleg véghez is vihető, valóságos keretek között van. Általában csak elvillanak előttem történet-ötletek, de ezek nem komolyak annyira, hogy akár csak elkezdeni is elkezdjem őket.

De ugyanakkor blogbejegyzéshez sincs ötletem.

A tumblr-oldalt is hanyagolom egy ideje, de amúgy is nyomottabb heteim voltak az utóbbiak. (nyomott = zsúfolt, stresszes, fárasztó)

Nem tudom, mindig szeretnék valamit posztolni, de szinte soha nincs mit. Azt meg ugye nem szeretném, hogy olyat tegyek ki, amit egy vadidegen az utcáról is szégyellne a helyemben. Persze lehet, hogy már tettem ki ilyet. (Az a nagyon sok posztom közül..)

Meg persze az is azért egy kis gondolkodóba-esejtő-gödröcske, hogy valószínűleg senki nem olvassa a blogomat. Szóval kinek írok? És ki kedvéért sietek? De ez nem szokott zavarni. Én egyszerűen csak azt szeretném, ha gyakorta lennének jó posztok, jó történetek, és ha regényt is kezdenék már el, és nem a harmadik fejezetnél vagy előbb abbahagyni.

Könyvet se olvasok most jelenleg, bár tegnap erős(ebb) késztetést éreztem arra, hogy folytossam a már jó ideje (talán egy vagy kettő hónapja) abbahagyott Útvesztő harmadik részt, de a fáradtság-kipihenésére-semmi-másra-jobbra-hasznosabbra-nem-használható-vasárnapon nem sikerült két mondatnál tovább jutnom a tévé előtt. Megkerestem, hogy hol tartok, ehhez kellett kicsit olvasni, de tovább nem haladtam.

Szóval ennyit rólam.

Nem tudom egyébként, mit tegyek, hogy legyenek olvasóim.

Meg tök jó posztjaim.

Ajánló
Tag Cloud
Még nincsenek címkék.

Iratkozz fel :)

Feliratkoztál, köszönöm!

bottom of page