top of page

Október köszöntő

Elérkezett kedvec hónapom, az október. Ehhez annyi magyarázatot fűznék hozzá, hogy nem kifejezetten 'kedvenc', de több ok együttese miatt szeretem ezt a hónapot. Sok mindent történt októberben - szülinapok és hasonlók.

Régen az őszt neveztem a kedvenc évszakomnak, az október pedig ekkor van. :D Szóval az időjárása miatt is kedvelem, mert általában ilyenkor még jó idő szokott lenni, kellemes, lanygos, szépen színlenek a fákon a levelek.

Most nem tudom szépen kifejezni magam, bocsánat. :/ Egyébként már iskolakezdés óta akartam írni egy bejegyzést, arról, hogy mit terveztem még a bloggal, meg egy kis beszámolót, dehát mindez nem jött össze. :D Lustaság. Na de most, hogy látom, hogy mennyit változott múltkor óta a Wix, úgy tűnik, hogy lesz még sokkal nagyobb változás is a blogon, mint amit akkor terveztem. Persze nem biztos, mert ez már egy kész blog, ezek a változások pedig olyanok, hogy egy egész új oldalt létre tudnék velük hozni, annyi a lehetőség. (Gondoltam, belépek a szerkesztőbe, megírom ezt a bejegyzést, erre látom is, meg ki is írja, hogy megváltozott az egész. :'D) Oké, na ennyi a rosszul megfogalmazott, és rosszul összeszedett szövegemből, lehet, hogy még akartam valamit, de most csak ennyi jut eszembe. Azért még annyit hozzáteszek, amit akartam az említett elmaradt bejegyzésben, hogy a Blog most már a rólam és az oldalról szóló, dumálós bejegyzéseket fogja tartalmazni, az összes bejegyzés, a hírfolyam pedig a Szumma elnevezésű kategóriában lesz, ahogy eddig a Blog címszó alatt volt. Tehát most van egy új oldal, ami a Blog szerepét teljesíti, hogy a Blog egy új, erediteleg nem tervezett célt szolgálhasson. Na, megint össze-vissza mondtam el a mondanivalómat, úgyhogy most már tényleg abbahagyom. :D

Sziasztok!

Ajánló
Tag Cloud
Még nincsenek címkék.

Iratkozz fel :)

Feliratkoztál, köszönöm!

bottom of page