top of page

Amit én olvasok jelenleg

Már hónapok óta félbe van hagyva nálam, mert most ez nem tetszett annyira, mint az első rész, meg aztán el kezdtem írni én is egy történetet, és nem akartam bekavarni másik sztorikkal is, de tegnap megint nekiálltam. 2015. 8. 30.

Ezt a könyvet egyszer már elkezdtem. De ez is trilógia ugyebár, mint ahogy sok könyv mostanában. :D A második részt viszont nem sikerült befejeznem, úgyhogy most újra itt a lehetőség, hogy az egész trilógiát kiolvassam. 2015. 1. 10.

Azt hiszem akkor hallottam róla először, amikor láttam egy videót róla (a könyvről, nem a filmről). Szeretem a fantasy történeteket, ezért, és azért is, mert filmet is készítettek belőle gondoltam, hogy én is elolvasom. Egyelőre kicsit nehezen haladok vele, de érdekel a vége, szóval azért igyekszem. :D 2014. 11. 27.

Ajánló
Tag Cloud
Még nincsenek címkék.

Iratkozz fel :)

Feliratkoztál, köszönöm!

bottom of page